پیام شهروند:
در ایستگاه های اتوبوس تابلوی راهنمای مسیرها برای مسافران در نظر گرفته نشده است. برای مثال جهت استفاده از اتوبوس خط ۸۸ دربلوارخیام ۳۰ منتظربودم که اتوبوس از محل عبور کرد و آن گاه متوجه شدم که در آنجا ایستگاهی ندارد.به همین دلیل خواهشمند است برای راهنمای شهروندان در ایستگاه ها تابلوی راهنما نصب شود.
پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:
به اطلاع شهرون محترم می رساند از آنجا كه اطلاعات نقشه هاي اطلاع رساني خطوط عبوري از هر ايستگاه با مهندسي و اصلاح خطوط؛ كه به صورت مستمر انجام مي پذيرد؛ تغيير مي نمود و تمامي نقشه هاي خط در مسير رفت و برگشت اصلاح مي شد که همين امر بار مالي زيادي را تحميل مي نمود؛ به دنبال آن نرم افزار نقشه همراه مشهد با قابليت هاي موقعيت يابي خطوط، ميانگين زمان سفر، نمايش مراكز شارژ و فروش من كارت و... طراحي و از طريق پرتال اين سازمان به نشاني bus.mashhad.ir در اختيار ساير شهروندان قرار گرفته است.
همچنين ايستگاه هاي سطح شهر كدگذاري و شهروندان عزيز مي توانند با ارسال كد ايستگاه به سامانه پيام كوتاه 30008888 از خطوط عبوري هر ايستگاه مطلع گردند. لازم به توضيح است با ارسال شماره خط به سامانه ذكر شده امكان دريافت مسيرهاي اصلي تردد خطوط نيز ميسر مي باشد.